Microsoft wyjaśnia, jak będzie działać obsługa wielu kont w Teams

Microsoft wyjaśnia, jak będzie działać obsługa wielu kont w Teams

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 11/9/2020, 6:24 PM

Liczba odsłon: 3394

W zeszłym tygodniu powstało trochę zamieszania wokół planów nowej funkcji Teams. Według harmonogramu Microsoftu aplikacja na PC miała pozwolić przełączać się między kontami. I to akurat jest prawdą, tyle że początkowo nie podano, o jakiego rodzaju konta chodzi. Wyjaśnienie nadeszło dopiero później.

Wsparcie dla wielu kont w Teams na Windows i macOS zacznie być wprowadzane 19 listopada. Okazuje się, że proces będzie podzielony na etapy, a pierwszy z nich da możliwość przełączania się tylko między jednym kontem służbowym/szkolnym a jednym kontem osobistym. Na oficjalnym forum Teams na UserVoice inżynier Teams wyjaśnia:

Zespół inżynierski kontynuuje prace nad dodaniem obsługi wielu kont w klientach desktopowych. Najpierw uruchomimy wsparcie dla 1 konta służbowego/szkolnego i 1 konta osobistego, tak by użytkownicy mogli cieszyć się Teams w pracy i życiu osobistym obok siebie. Wsparcie dla wielu kont służbowych nadal jest opracowywane i nadejdzie w późniejszym terminie.

Innymi słowy możliwość dodawania wielu kont służbowych i przełączania się między nimi nadal jest w planach, ale nie spodziewamy się, by nadeszła przed końcem roku. Microsoft dodaje też, że aplikacja Teams będzie wizualnie rozróżniać doświadczenia służbowe i osobiste, otwierając je w osobnych oknach.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia