Microsoft Teams otrzymał nową funkcję, która łączy aktualizacje służbowe ze stylem znanym z social mediów. Nosi ona nazwę Storyline i wprowadza do "Zespołów" nowy aspekt społecznościowy. W tej nowej przestrzeni użytkownicy Teams będą mogli publikować posty, artykuły i aktualizacje jak na portalach społecznościowych, tyle że przeznaczone dla członków organizacji.
Praca hybrydowa nigdzie się nie wybiera, a bycie widocznym i połączonym z członkami różnych zespołów ciągle ma duże znaczenie. To tutaj do gry wchodzi Storyline, nowa dedykowana przestrzeń w aplikacji Teams, w której możesz publikować posty, artykuły i aktualizacje - tak jak robisz to na Facebooku, LinkedIn czy Yammerze, ale bezpośrednio dla swojej firmy. Co warto o tym wiedzieć?
Co to jest Storyline w Microsoft Teams? Jest to osobista tablica (feed), która pozwala użytkownikom dzielić się aktualizacjami i doświadczeniami, obserwować liderów i współpracowników, aby być na bieżąco z ich postami, a także samemu tworzyć treści, które będą wyświetlać się innym członkom organizacji.
W przeciwieństwie do czatu w Teams ta nowa tablica jest osobista, tj. każdy użytkownik ma swoją własną. Możesz publikować na niej sukcesy, przemyślenia, lekcje czy pochwały. Zawartość z Twojego Storyline jest również widoczna na Twoim czacie z samym/samą sobą. A kiedy obserwujesz współpracowników, ich posty na Storyline wyświetlają się na Twojej tablicy "Aktywność".
Storyline wymaga włączenia przez Twojego administratora IT. Gdy będzie już dostępny, w aplikacji Microsoft Teams zobaczysz powiadomienie. Wystarczy kliknąć "Rozumiem" i już możesz zacząć z niego korzystać.