Microsoft Teams - dołączanie do spotkania

Microsoft Teams - dołączanie do spotkania

Autor: Wojciech Błachno

Opublikowano: 2/16/2018, 12:00 AM

Liczba odsłon: 9291

Za pomocą komunikatora Microsoft Teams można w prosty sposób organizować służbowe sprawy. Może się zdarzyć, że np. będziemy musieli przełożyć omówienie danego tematu na późniejszy termin. Aby sprawa nam nie umknęła, możemy zaplanować spotkanie lub dołączyć do spotkania już istniejącego. Wszystkie opcje spotkań znajdziemy w menu po lewej stronie aplikacji. W przypadku, gdy nasz współpracownik utworzy spotkanie i nas zaprosi, możemy jego zaproszenie zaakceptować, wstępnie zaakceptować lub odrzucić. W zaproszeniu widzimy wszystkie ważne informacje na temat spotkania – termin, planowany czas i temat. Przed podjęciem decyzji możemy rozpocząć rozmowę z organizatorem, klikając przycisk Czat z uczestnikiem.

Microsoft Teams - Dołączanie do spotkania

Microsoft Teams jest zintegrowany z Office 365, więc aplikacja uwzględnia nasz kalendarz. Po zaakceptowaniu, spotkanie zostanie automatycznie dodane do naszego harmonogramu. Odpowiednie przypomnienie pojawi się w chwili, gdy nadejdzie termin spotkania.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia