Microsoft Office Access 2007

Microsoft Office Access 2007

Autor: Microsoft

Opublikowano: 5/14/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 38205

Microsoft Office Access 2007 to program zarządzania bazą danych. Dzięki niemu pracownicy zajmujący się przetwarzaniem informacji mogą z łatwością uzyskiwać dostęp do danych, w prosty sposób tworzyć czytelne raporty oraz bezpiecznie udostępniać dane w środowisku sieci Web.

W programie Microsoft Office Access 2007 możesz skorzystać z ulepszonych funkcji rozpoczynania pracy, dzięki którym możesz szybko zastosować gotowe rozwiązania baz danych bez znajomości projektowania ani programowania.

Nowy ekran rozpoczynania pracy udostępnia różnorodne rozwiązania baz danych, które można wykorzystać bezpośrednio lub dodatkowo rozbudować i zmodyfikować.

Wygląd programu Access 2007 został tak zmieniony, aby tworzenie, modyfikowanie i zarządzanie bazą danych było łatwiejsze. Interfejs użytkownika został ukierunkowany na wyniki. Wykorzystując widoki okien z kartami, paski stanu, paski tytułu oraz paski przewijania można tworzyć nowocześnie wyglądające aplikacje bazujące na programie Access 2007. Nowe funkcje, takie jak kolumna umożliwiająca dodawanie nowych pól lub ulepszone funkcje wyboru, wprowadzają środowisko przypominające rozwiązania znane z programu Microsoft Office Excel 2007.

Zastępując stare menu, paski narzędzi i większość paneli zadań, wprowadzony został nowy interfejs użytkownika — zależny od kontekstu i zoptymalizowany w kierunku większej wydajności i łatwiejszego odszukiwania potrzebnych funkcji. Nowy panel nawigacji w programie Access 2007 zapewnia pełny widok tabel, formularzy, kwerend i raportów. Możliwe jest nawet tworzenie własnych grup do organizowania oraz przeglądania wszystkich formularzy i raportów powiązanych z daną tabelą.

W programie Microsoft Office Access 2007 możesz szybko uzyskiwać dostęp do danych i łatwo tworzyć raporty dzięki ulepszonemu interfejsowi użytkownika oraz interaktywnym funkcjom projektowania. Dzięki temu, dokładna znajomość baz danych nie jest wymagana. Informacje można udostępniać w sieci Web za pomocą list programu SharePoint. Program SharePoint umożliwia kontrolowanie tych danych i tworzenie kopii zapasowych. Program Access 2007 zapewnia łatwiejsze gromadzenie informacji w bazie danych oraz automatyczne generowanie formularzy bazujących na formacie HTML i programie Microsoft Office InfoPath 2007.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia