Microsoft Dynamics rozszerza ofertę rozwiązań ERP

Microsoft Dynamics rozszerza ofertę rozwiązań ERP

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 4/4/2007, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3863

Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek nowych produktów z rodziny Microsoft Dynamics ERP, przeznaczonych dla użytkowników biznesowych. Nowy pakiet Microsoft Dynamics Client for Microsoft Office and SharePoint Server umożliwia jeszcze sprawniejszy i szybszy obieg informacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy. Nowe narzędzia wpłyną na podniesienie produktywności firm korzystających z Microsoft Office.

Firma Microsoft wprowadza nową ofertę aplikacji biznesowych, która pomoże użytkownikom uzyskać jeszcze więcej korzyści z już zainstalowanych systemów ERP Microsoft Dynamics. Wdrażając nowe narzędzia, Microsoft kładzie nacisk na kilka podstawowych elementów, które w istotnym stopniu decydują o efektywnym prowadzeniu przedsiębiorstw. Jedną z najważniejszych kwestii jest obieg i prawidłowy dostęp do informacji i danych w firmach korzystających już z oprogramowania firmy Microsoft.

Wśród najważniejszych usprawnień wprowadzonych do rozwiązań ERP Microsoft Dynamics znalazły się m.in.:

  • Microsoft Dynamics Client for Microsoft Office and SharePoint Server – pakiet zawierający łącznie do 12 aplikacji, które można wbudować do Microsoft Office lub produktów SharePoint, które znacząco wpłyną na uproszczenie dostępu do informacji zawartych w systemach informatycznych przedsiębiorstwa. Aplikacje te to m.in.: Time and Attendance for Microsoft Dynamics GP, Project Time and Expense for Microsoft Dynamics SL, Microsoft Dynamics Snap Business Data Lookup for Microsoft Dynamics AX i FRx WebPort and DrillDown Viewer;
  • RoleTailored User Experience – nowa nakładka wizualna, która dostosuje wygląd aplikacji do nowoczesnych standardów projektowych i stylu Windows Vista oraz Microsoft Office 2007.

Oba elementy uzupełniają działania Microsoft dla Office Business Applications, nowej kategorii programów, w której Microsoft Office staje się kluczowy dla całego systemu i dostarcza dane oraz informacje w formie czytelnej dla wszystkich pracowników, którzy – w dużej większości – bez problemu poruszają się w środowisku Microsoft Office. Dobrym, już funkcjonującym przykładem tego typu aplikacji jest Microsoft Dynamics CRM, w którym wszystkie raporty, formularze oraz procesy zarządzania sprzedażą, marketingiem czy klientami można przedstawić w Microsoft Outlook.

Pakiet Microsoft Dynamics Client for Microsoft Office będzie dostępny m.in. dla nowych klientów systemów Microsoft Dynamics AX 4.0 i Microsoft Dynamics NAV w wersji 5.1. Najnowszy system nowej generacji ERP Microsoft Dynamics AX 4.0 jest dostępny w Polsce od marca 2007 r. Jest odpowiedni zarówno dla małej struktury, wykorzystującej lokalne środowisko przedsiębiorstwa, jak i dla dużej międzynarodowej korporacji, działającej na otwartym rynku, gdzie najważniejszą rzeczą jest globalny przepływ informacji.

Microsoft Dynamics AX jest elastycznym rozwiązaniem do zarządzania firmą, które umożliwia wszystkim pracownikom podejmowanie bardziej optymalnych decyzji biznesowych. Dzięki integracji z narzędziami analitycznymi dostępnymi w Microsoft SQL Server łątwo jest uzyskać raporty i zestawienia. Microsoft Dynamics AX 4.0 umożliwia pracę z systemem w środowisku Microsoft Sharepoint Server. Przy pomocy przeglądarki internetowej użytkownicy mają dostęp do informacji i procesów udostępnionych na portalu, zdefiniowanym pod kątem ich roli w przedsiębiorstwie.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia