Jak usunąć konto?

Jak usunąć konto?

 Damian Więcławek
Damian Więcławek
00:00
10.04.2017
0 komentarzy
1969 wyświetleń

Program Outlook 2016 poza dodawaniem konta, umożliwia jego usuwanie. W tej poradzie pokażemy, jak usunąć konto.

  1. Przechodzimy na wstęgę Plik.
  2. Teraz na zakładce Informacje, w obszarze Informacje o kontach rozwijamy pozycję Ustawienia kont i klikamy Ustawienia kont.
  3. jak usunąć konto

  4. Następnie, w wyświetlonym oknie w zakładce Poczta e-mail wybieramy konto, które chcemy usunąć i klikamy Usuń.
  5. Pojawi się komunikat ostrzegający, że poza kontem e-mail zostaną usunięte także niezapisane dane. W celu kontunuowania usuwania konta klikamy Tak.
  6. jak usunąć konto

I to wszystko. Konto zostało usunięte.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Outlook 2016

Komentarze

Skomentuj

Autor