Jak usunąć konto?

Jak usunąć konto?

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 4/10/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 5116

Program Outlook 2016 poza dodawaniem konta, umożliwia jego usuwanie. W tej poradzie pokażemy, jak usunąć konto.

  1. Przechodzimy na wstęgę Plik.
  2. Teraz na zakładce Informacje, w obszarze Informacje o kontach rozwijamy pozycję Ustawienia kont i klikamy Ustawienia kont.
  3. jak usunąć konto

  4. Następnie, w wyświetlonym oknie w zakładce Poczta e-mail wybieramy konto, które chcemy usunąć i klikamy Usuń.
  5. Pojawi się komunikat ostrzegający, że poza kontem e-mail zostaną usunięte także niezapisane dane. W celu kontunuowania usuwania konta klikamy Tak.
  6. jak usunąć konto

I to wszystko. Konto zostało usunięte.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia