Menu kategorii
  • Jak usunąć konto?

    Jak usunąć konto?

     Damian Więcławek
    Damian Więcławek
    00:00
    10.04.2017
    4052 wyświetlenia

    Program Outlook 2016 poza dodawaniem konta, umożliwia jego usuwanie. W tej poradzie pokażemy, jak usunąć konto.

    1. Przechodzimy na wstęgę Plik.
    2. Teraz na zakładce Informacje, w obszarze Informacje o kontach rozwijamy pozycję Ustawienia kont i klikamy Ustawienia kont.
    3. jak usunąć konto

    4. Następnie, w wyświetlonym oknie w zakładce Poczta e-mail wybieramy konto, które chcemy usunąć i klikamy Usuń.
    5. Pojawi się komunikat ostrzegający, że poza kontem e-mail zostaną usunięte także niezapisane dane. W celu kontunuowania usuwania konta klikamy Tak.
    6. jak usunąć konto

    I to wszystko. Konto zostało usunięte.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Outlook 2016