Menu kategorii
  • Excel - jak dodać wiersz?

    Excel - jak dodać wiersz?

     Krzysztof Sulikowski
    Krzysztof Sulikowski
    12:22
    08.08.2019
    275 wyświetleń

    Chyba każdemu podczas wprowadzania danych do tabeli choć raz zdarzyło się przez przypadek ominąć jakiś wiersz. Co zrobić w takiej sytuacji? Oczywiście można próbować zaznaczać dane, przenosić je o jeden wiersz w dół czy wykonywać inne kombinacje. Na szczęście nie trzeba robić tego ręcznie, bo Excel oferuje nam prostą i wygodną funkcję wstawiania nowego wiersza. Jak jej użyć?

    Jak wstawić nowy wiersz do tabeli?

    1. Powinniśmy zacząć od wskazania miejsca, w którym ma być wstawiony nowy wiersz. Konkretnie zaznaczamy komórkę, nad którą ma się on pojawić. Klikamy tę komórkę prawym przyciskiem myszy i z menu wybieramy Wstaw, a następnie Wiersze tabeli powyżej.
    2. Excel - Jak wstawić nowy wiersz do tabeli?

    3. Nowy, pusty wiersz został wstawiony:
    4. Excel - Jak wstawić nowy wiersz do tabeli?

    5. Jeżeli zaznaczymy ostatni wiersz tabeli i klikniemy go prawym przyciskiem myszy, możemy również z menu Wstaw wybrać Wiersz tabeli poniżej.

    Aby wstawić nowy wiersz, nie musimy koniecznie używać menu podręcznego. Można równie dobrze zaznaczyć komórkę i te same opcje wybrać z sekcji Komórki na wstążce Narzędzia główne.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Porady Excel 2019