Dodawanie załączników do zadań

Dodawanie załączników do zadań

 Łukasz Klimkiewicz
Łukasz Klimkiewicz
00:00
06.12.2017
0 komentarzy
640 wyświetleń

Dodawanie plików do zadań może znacznie uprościć ich realizację wyznaczonym osobom. W programie Planner do zadań możemy dołączać dowolne pliki, dokumenty, arkusza, prezentacje, odnośniki do witryn zewnętrznych i elementy przechowywane w bibliotekach SharePoint. Jak więc dodać załącznik do zadania w Plannerze?

  1. Otwieramy widok szczegółowy zadania.
  2. Klikamy przycisk Dodaj załącznik.

Menu wyboru rodzaju załącznika

Żeby do zadania dodać plik pochodzący z komputera, klikamy pozycję Plik, wybieramy odpowiedni element i zapisujemy go w zadaniu. Każdy dokument, arkusz, prezentacja czy plik bazy danych Access zostanie też automatycznie zapisany w bibliotece dokumentów programu SharePoint.

Załącznik pilku

Po wybraniu pozycji Link zostaniemy poproszeni o wprowadzenie adresu strony internetowej oraz tekstu, który będzie wyświetlany jako odnośnik.

Konfiguracja załącznika w postaci odnośnika

Odnośnik do strony internetowej jako załącznik

Kliknięcie pozycji Program SharePoint spowoduje otwarcie podglądu zawartości głównej biblioteki dokumentów w witrynie zespołu grupy, do której przypisany jest plan pracy.

Okno podglądu biblioteki programu SharePoint

Plik wybrany z biblioteki SharePoint


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Planner

Komentarze

Skomentuj

Autor