Menu kategorii
  • Dodawanie komentarzy

    Dodawanie komentarzy

     Juliusz Skowron
    Juliusz Skowron
    00:00
    21.06.2006
    8969 wyświetleń

    Często zdarza się, że w arkuszu chcielibyśmy zawrzeć dodatkowe informacje. W komórkach nie ma miejsca na szczegółowe opisy, poza tym możemy życzyć sobie by te informacje nie były widoczne w tabeli. Bardzo dobrym rozwiązaniem w tej sytuacji są komentarze.

    Aby dodać nowy komentarz zaznaczamy komórkę którą chcemy nim opatrzyć. Następnie klikamy wstęgę Recenzja oraz komendę Nowy Komentarz w zakładce Komentarze.

    W tym momencie na arkuszu pojawia się pole, do którego wpisujemy pożądany komentarz. Od tej pory komórka opatrzona komentarzem jest oznaczona na czerwono w prawym górnym narożniku. Komentarz wyświetla się dopiero, gdy najedziemy kursorem myszy na daną komórkę.

    W zakładce Komentarze znajdują się najpotrzebniejsze funkcje do zarządzania komentarzami. Usuń usuwa komentarz zaznaczonej komórki. Edytuj Komenarz pozawala na edycję treści komentarza. Możemy także zmienić rodzaj czcionki oraz jej rozmiar. W tym celu wybieramy Edytuj Komentarz, klikamy prawym przyciskiem na pole komentarza i wybieramy z menu komendę Formatuj Komentarz...


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Excel 2007