Dodajemy raport Power BI

Dodajemy raport Power BI

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 1/13/2018, 12:00 AM

Liczba odsłon: 1540

Witryna zespołu w platformie Microsoft Teams pozwala użytkownikom tworzyć karty przechowujące różnego rodzaju zawartość. Jednym z takich elementów są raporty zapisane w usłudze Power BI. W tym poradniku omówimy, jak do witryny Teams dodać taką kartę.

Jak dodać kartę z raportem Power BI?

  1. Dostęp do modułu tworzenia nowych karty otrzymamy, klikając przycisk plus na panelu nawigacyjnym witryny zespołu.
  2. Panel nawigacyjny zespołu

  3. Wybieramy opcję Power BI.
  4. Menu wyboru aplikacji zewnętrznej

  5. Wprowadzamy nazwę karty.
  6. Określamy obszar roboczy, z którego ma zostać pobrany raport.
  7. Wybieramy konkretny raport.
  8. Panel konfiguracji karty z raportem Power BI

  9. Klikamy polecenie Zapisz.

Raport Power BI wyświetlony na karcie zespołu w Microsoft Teams

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia