Dodajemy plan pracy programu Planner

Dodajemy plan pracy programu Planner

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 1/11/2018, 12:00 AM

Liczba odsłon: 1916

Jedną z idei platformy Microsoft Teams jest umożliwienie użytkownikom dostępu do większości zasobów firmowej usługi Office 365. W związku z tym do witryny zespołu w Teams możemy dodać również kartę, która będzie przechowywać plan pracy utworzony w aplikacji Planner. Utworzenie właśnie takiej karty omówimy w tym poradniku.

Jak utworzyć kartę z planem pracy programu Planner?

  1. Dostęp do modułu tworzenia nowych kart otrzymamy po kliknięciu symbolu plus w panelu nawigacyjnym witryny zespołu.
  2. Panel nawigacyjny witryny zespołu

  3. Po otwarciu okna z elementami możliwymi do dodania klikamy opcję Planner.
  4. Menu wyboru aplikacji zewnętrznych

    Kreator umożliwia utworzenie nowego planu pracy opartego na programie Planner lub pobranie istniejącego już planu.

  5. Jeżeli chcemy utworzyć nowy plan, wystarczy, że wprowadzimy jego nazwę i zapiszemy zmiany.
  6. Jeżeli chcemy skorzystać z istniejącego planu, zaznaczamy opcję Użyj istniejącego planu, rozwijamy menu Istniejące plany i wskazujemy nazwę planu do importowania.
  7. Kreator karty programu Planner w Microsoft Teams

  8. Plan importujemy, klikając polecenie Zapisz.

Aktywna karta z planem programu Planner