Konfiguracja komputera ze względu na Zdalny Pulpit

Konfiguracja komputera ze względu na Zdalny Pulpit

Autor: Microsoft

Opublikowano: 4/7/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 77393

W pierwszej kolejności musimy uaktywnić na naszym komputerze biurowym funkcję Zdalny Pulpit. W tym celu logujemy się jako administrator lub członek grupy Administratorzy.

Aby skonfigurować komputer biurowy w celu korzystania z funkcji Zdalny Pulpit

  1. Otwórz folder System na panelu kontrolnym (Panel Sterowania). Kliknij Start, wskaż Settings, kliknij Panel Sterowania, a następnie kliknij dwa razy na ikonie System.
  2. Na pasku Zdalny wybierz opcję Zezwalaj użytkownikom na zdalne łączenie się z tym komputerem, tak, jak pokazano poniżej.
  3. Upewnij się, że masz prawidłowe zezwolenia na zdalne łączenie się z komputerem, a następnie kliknij OK.
  4. Zostaw swój komputer włączony i podłączony do sieci wewnętrznej z dostępem przez Internet. Zablokuj go i opuść biuro.