Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?

Autor: Arkadiusz Partyka
Opublikowano: 12/31/2022, 7:00 AM
Liczba odsłon: 1728
Pracując na co dzień z aplikacją Outlook, zapewne masz w swoim kalendarzu wiele zaplanowanych wydarzeń i nie chcesz już być informowany o tych, które się odbyły. Pojawiające się stare przypomnienia zwykle przeszkadzają w codziennych obowiązkach. Może też po prostu chcesz ograniczyć ilość otrzymywanych powiadomień i skupić się na bieżących zadaniach. W każdym razie, wyłączenie powiadomień dotyczących przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook jest proste i zajmie Ci dosłownie chwilę. W poniższej poradzie przedstawiamy, jak w prosty sposób możesz z nich zrezygnować.
Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?
- Włącz aplikację Outlook.
- Przejdź do menu Plik.
- Wybierz pozycję Opcje.
- Przejdź do pozycji Zaawansowane.
- Przewiń suwakiem widoczne opcje, odnajdując sekcję Przypomnienia.
- Zaznacz pozycję Automatycznie odrzucaj przypomnienia dotyczące przeszłych zdarzeń kalendarza.