Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?

Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 12/31/2022, 7:00 AM

Liczba odsłon: 3189

Pracując na co dzień z aplikacją Outlook, zapewne masz w swoim kalendarzu wiele zaplanowanych wydarzeń i nie chcesz już być informowany o tych, które się odbyły. Pojawiające się stare przypomnienia zwykle przeszkadzają w codziennych obowiązkach. Może też po prostu chcesz ograniczyć ilość otrzymywanych powiadomień i skupić się na bieżących zadaniach. W każdym razie, wyłączenie powiadomień dotyczących przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook jest proste i zajmie Ci dosłownie chwilę. W poniższej poradzie przedstawiamy, jak w prosty sposób możesz z nich zrezygnować.

Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?

Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?

  1. Włącz aplikację Outlook.
  2. Przejdź do menu Plik.
  3. Wybierz pozycję Opcje.
  4. Przejdź do pozycji Zaawansowane.
  5. Przewiń suwakiem widoczne opcje, odnajdując sekcję Przypomnienia.
  6. Zaznacz pozycję Automatycznie odrzucaj przypomnienia dotyczące przeszłych zdarzeń kalendarza.

Jak wyłączyć powiadomienia dotyczące przeszłych zdarzeń w kalendarzu Outlook?

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia