Jak utworzyć nową listę kontaktów w Outlook

Jak utworzyć nową listę kontaktów w Outlook

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 6/5/2023, 10:24 AM

Liczba odsłon: 1820

Gdy uzbieramy już pewną liczbę kontaktów, przydatne może się okazać skorzystanie z korespondencji seryjnej, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Istnieje sposób, by proces ten przyśpieszyć jeszcze bardziej – wystarczy skorzystać z utworzonych przez nas wcześniej list kontaktów. Umożliwiają one zebranie określonych kontaktów w jednym miejscu, dzięki czemu podczas wysyłania korespondencji seryjnej wystarczy podać nazwę wybranej listy, by wiadomość trafiła do wszystkich jej członków. W tym krótkim poradniku dowiecie się, w jaki sposób utworzyć nową grupę kontaktów.

Jak utworzyć nową listę kontaktów w Outlook (desktop)?

  1. Uruchom aplikację Outlook.
  2. Przejdź do modułu Kontakty.
  3. Kliknij przycisk Nowa grupa kontaktów.
  4. Wprowadź nazwę listy.
  5. Kliknij przycisk Dodaj członków.
  6. Wybierz pozycję Z książki adresowej.
  7. Wskaż osoby, które mają być przypisane do tej listy, klikając je dwukrotnie lub też wpisz adresy e-mail w polu na dole okna.
  8. Zakończ tworzenie listy, klikając przycisk OK.

 Jak utworzyć nową listę kontaktów w Outlook

Jak utworzyć nową listę kontaktów w Outlook Web App?

  1. Zaloguj się na stronie www.office.com za pomocą danych swojego konta.
  2. Przejdź do aplikacji Outlook.
  3. Przejdź do modułu Kontakty.
  4. Kliknij strzałkę przy pozycji Nowy kontakt.
  5. Wybierz pozycję Nowa lista kontaktów.
  6. Wprowadź nazwę listy.
  7. Wprowadź adresy e-mail osób, które będą przypisane do nowej listy.
  8. Na końcu kliknij przycisk Utwórz.

 Jak utworzyć nową listę kontaktów w Outlook

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia