Aplikacja Twój telefon działa coraz lepiej (zwłaszcza w parze z telefonami Samsunga), ale i jej przydarzył się okres przestoju. Jeśli dziś nie możecie za jej pomocą nawiązać połączenia, to nie jest to wina Waszego systemu, a wynik awarii po stronie infrastruktury. Problem został już zidentyfikowany i Microsoft pracuje nad rozwiązaniem.
Na stronie Stan usługi platformy Microsoft 365, gdzie na bieżąco można monitorować bieżący stan poszczególnych usług, takich jak Outlook, OneDrive, Yammer, To-Do, Skype, Office, Whiteboard czy Your Phone, odnotowano problemy z tą ostatnią. W ostatnim komunikacie czytamy:
Wpływ na użytkownika: Użytkownicy mogą doświadczyć problemów z połączeniem i błędów podczas używania aplikacji Twój telefon.
Bieżący stan: Zidentyfikowaliśmy komplikacje powodujące problemy z połączeniem w aplikacji Twój telefon. Użytkownicy mogą otrzymać baner z błędem "Nie można połączyć" lub innym podczas używania aplikacji. Aktywnie to badamy, by zidentyfikować przyczynę problemu i stworzyć plan remediacji.
— Microsoft
Problem odnotowano na stronie dziś o godzinie 9:00 czasu polskiego i do tej pory czeka on na rozwiązanie. Jeśli więc doświadczacie opisanych wyżej niedogodności, jedyne, co zostaje, to uzbroić się w cierpliwość.