Skype wydał dziś Skype in the Workspace, nową platformę online dla małych firm. Ma ona umożliwić przedsiębiorcom szybki kontakt z potencjalnymi klientami, partnerami i dostawcami na całym świecie.
Narzędzie jest darmowe i działa w oparciu o istniejącą i sprawdzoną infrastrukturę, która łączy miliony ludzi na całym świecie. Korzystając z niej, firmy w łatwy sposób mogą promować swoje produkty i usługi. Skype in the Workspace, choć startuje oficjalnie dziś, przez pół roku znajdował się w fazie beta. W tym czasie testowany był przez 500 firm, świadcząc ponad 140 różnych usług.
Skype in the Workspace z założenia ma być centralnym punktem dla małych firm, startupów i przedsiębiorców, który pomoże im w kontaktach z ekspertami, trenerami i konsultantami. Ci z kolei pomogą im się rozwijać. Użytkownicy dołączają się do programu przy użyciu zwykłego konta Skype, a następnie, poprzez różnego rodzaju narzędzia, mogą tworzyć publiczne oferty. Następnie mogą zaprosić klientów na sesje live prowadzone przy użyciu Skype, co daje im możliwość zaprezentowania własnych produktów i usług szerszej publiczności.
Skype in the Workspace dostępny jest dla wszystkich użytkowników komunikatora Skype. Do usługi można się zapisać pod adresem workspace.skype.com.