„Office 2010 dla użytkowników domowych ma już swoje stałe miejsce w polskich domach, z czego jesteśmy bardzo dumni, bo oznacza to, że nasza praca nad stałym udoskonalaniem produktu spełnia oczekiwania użytkowników,” – powiedziała Anna Misiec z polskiego oddziału firmy Microsoft, odpowiedzialna za rozwój platformy Office. – „Docenionym atutem pakietu domowego jest licencja uprawniająca do zainstalowania go na trzech komputerach domowych. Zauważyliśmy też, że coraz więcej użytkowników korzysta z OneNote, w którym można gromadzić informacje w dowolnym formacie, tekstowe, graficzne, jak też audio i wideo, i błyskawicznie je przeszukiwać. Dlatego też OneNote jest obecnie zawarty w każdym pakiecie Office 2010”.
Badanie przeprowadzono w dniach 15-16 listopada. W dobrowolnej ankiecie wzięło udział kilka tysięcy użytkowników serwisów Uroda, Biznes, Facet oraz Technowinki na Onet.pl.