Outlook.com kończy wsparcie dla prywatnych domen

Outlook.com kończy wsparcie dla prywatnych domen

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 6/12/2014, 7:42 PM

Liczba odsłon: 2289

Outlook.com jako ogólnodostępny serwis oferuje możliwość założenia bezpłatnego aliasu mailowego. Dotychczas istniała możliwość stworzenia własnej domeny (np. imię@nazwisko.com). Funkcja ta została usunięta, a Microsoft przypomina, że posiadacze własnych domen nie będą już mogli nimi zarządzać.

Jedyną opcją, pozwalającą na dalsze korzystanie z prywatnej domeny, jest upgrade do biznesowej subskrypcji Office 365. Na szczęście istnieje bezpłatna 90-dniowa wersja próbna Office 365, jednakże istnieje sposób na zachowanie unikalnej domeny bez konieczności zakładania bądź usuwania kont.

Outlook.com

Dodawanie nowych domen zostało wstrzymane w kwietniu, a od lipca niemożliwe stanie się dodawanie lub usuwanie kont w domenie. Jeżeli administrujesz wiele kont w jednej domenie, jest wysoce rekomendowane, byś zasubskrybował Office 365 dla klientów biznesowych, by otrzymywać dalsze wsparcie. Godnym polecenia rozwiązaniem jest pakiet Office 365 Small Business Premium.

Jak wspomnieliśmy wcześniej, Microsoft oferuje 90-dniową wersję testową dla Office 365. Licencja obejmuje 5 użytkowników, jeżeli zarejestrujemy się przed 15 lipca. Posiadacze standardowej skrzynki (@outlook.com) nie muszą się martwić - ta domena pozostaje bez zmian...

Źródło: http://www.wpcentral.com/microsoft-remove-custom-domain-management-outlookcom

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia