Microsoft poinformował, że nowy Office rozchodzi się jak ciepłe bułeczki i zanotował dwucyfrowy wzrost udziału w pierwszym kwartale obecności na rynku. Ponadto najnowsze dane statystyczne wykazują 50-procentowy wzrost sprzedaży kopii biznesowych i 5% wzrostu dla licencji wieloletnich. Świetne wyniki sprzedaży Microsoft argumentuje dobrze przyjętym przez klientów nowym kierunkiem rozwoju pakietu. W wypowiedzi dla serwisu neowin.net przedstawiciel firmy wskazuje również na korzyści wynikające ze skupienia się na produktywności pracy. "Przykładowo nowe funkcje zawarte w Office 2010 pozwalają zwiększyć wydajność pracy zarówno małym, jak i dużym firmom, dzięki narzędziom do pracy grupowej, możliwości pracy w wieloplatformowym środowisku z wykorzystaniem chmury obliczeniowej".
Microsoft pracuje nad pierwszym dodatkiem Service Pack dla nowego Office'a, który ma ulepszyć jakość pakietu. Na jego wydanie czeka głównie środowisko biznesowe, które niejednokrotnie wstrzymuje się z wdrożeniem aż do premiery SP1.