Bing jest marką związaną z wyszukiwaniem i niektórymi usługami w chmurze. Microsoft nie zamierza jej jednak ograniczać i używa jej wszędzie tam, gdzie wprowadza akcje reklamowe czy systemy głosowania. Jednym z takich systemów jest Bing Pulse, który może zostać używany przez producentów telewizyjnych do prowadzenia sondaży na żywo.
Technologia pozwala na interaktywne zadawanie pytań zamkniętych widzom, którzy przy użyciu Bing Pulse w przeglądarce głosują na wybraną możliwość. Tym samym decyzja widzów może mieć wpływ na program, na przykład zmianę kierunku debaty. Narzędzie pozostaje w wersji beta i może być testowane za darmo. Pulse nie jest zarezerwowany wyłącznie dla telewizji. Technologia ta znajdzie zastosowanie wszędzie, gdzie pojawia się potrzeba zbadania opinii sporej grupy ludzi, posiadających dostęp do sieci.
Przykładowe zastosowanie Bing Pulse widzimy na powyższej wizualizacji. Spiker zadaje pytanie widzom, a odpowiedzi pojawiają się na ekranie w czasie niemal rzeczywistym. Włączenie tej technologii do marki Bing może wydawać się nieco dziwne, gdyż nie ma to zbyt wiele wspólnego z wyszukiwaniem w sieci. Microsoft musiał jednak uznać, że właśnie ten branding okaże się najlepszy... przynajmniej tymczasowo.
Spora część aplikacji i usług, sygnowanych marką Bing, przeszło w ostatnich miesiącach pod skrzydła MSN. Nie byłoby więc wielkim zaskoczeniem, gdyby Microsoft postanowił przemianować Bing Pulse - gdy już wyjdzie z fazy beta - na MSN Pulse.