Microsoft 365, czyli subskrypcja łącząca licencję użytkownika Windows 10, licencję użytkownika Office 365 i narzędzia do zarządzania Enterprise Mobility + Security, zdobył właśnie nowego klienta. I to nie byle jakiego, bo zatrudniającego 415 tys. pracowników, z czego 380 tys. przechodzi na Microsoft 365. Mowa o Walgreens Boots Alliance Inc. (WBA). Łącząc siły z Microsoftem, WBA chce poprawić cyfrową obsługę opieki zdrowotnej.
Przedsiębiorstwo farmaceutyczne, zdrowotne i wellbeingowe do obsługi inwestycji w sektorze opieki zdrowotnej wykorzysta m.in. Microsoft Azure i jego AI, a także nowe rozwiązania sprzedażowe i inne usługi, dzięki którym sprawowanie opieki stanie się lepiej dopasowane i bardziej przystępne dla klientów z całego świata. Kluczem do tego tematu są zdaniem Microsoftu wglądy napędzane przez dane (czyli data-driven insights). Na gruncie tego partnerstwa obie firmy zamierzają dostarczyć innowacyjne platformy, na których będą mogły powstać sieci zdrowotne nowej generacji, integrujące cyfrowe i fizyczne doświadczenia oraz rozwiązania do zarządzania opieką. W ramach tego strategicznego partnerstwa firmy zobowiązały się do wieloletniej inwestycji badawczo-rozwojowej (R&D), która ma na celu budowę nowych rozwiązań dla opieki zdrowotnej, poprawę wyników zdrowotnych i obniżenie kosztów opieki. Pierwsze namacalne efekty mają być widoczne jeszcze w tym roku - WBA rozpocznie pilotaż 12 sklepów, zajmujących się sprzedażą wybranego sprzętu związanego z tematem.
Oprócz wspólnych innowacji i wielkich planów nas zainteresowała przede wszystkim adaptacja Microsoft 365 przez WBA. Przedsiębiorstwo nie tylko więc przenosi większość swojej infrastruktury IT do Azure i wybiera Microsoft jako głównego dostawcę chmury, ale też przenosi większość swoich pracowników do Microsoft 365.
Firma planuje wprowadzić Microsoft 365 dla ponad 380 000 pracowników i sklepów na świecie, umacniając ich narzędziami do zwiększania produktywności, z zaawansowaną ochroną, wewnętrzną współpracą i angażowaniem klienta. Przejście WBA na platformę Microsoftu pozwoli mu przyspieszyć wchodzenie na rynek, osiąganie głębszego zrozumienia klienta i wglądów oraz całościowe dostarczanie lepszej i bardziej spersonalizowanej opieki, produktów i usług dla jego klientów i społeczności. Ponadto przejście do Microsoft Azure przyspieszy modernizację i opłacalność technologii w całym WBA.
– Microsoft News Center