Program wsparcia dla produktów firmy Microsoft (Microsoft
Product Support Services for Windows XP Professional) oferuje:
Pomoc telefoniczna: 0-801-308-801
Udoskonalone usługi pomocy i wsparcia
Pierwszą źródłem pomocy jest Pomoc i Obsługa Techniczna (Help and Support Center), wbudowane w Windows XP Professional. Wystarczy kliknąć Start a następnie kliknąć Pomoc i obsługa techniczna w celu uzyskania dostępu do zintegrowanych funkcji samopomocy i wsparcia on line.
-
Help and Support Center w programie Windows XP służy jako główny ośrodek pomocy dla użytkowników tego programu.
-
Wygodne uaktualnienia systemu są najłatwiej dostępne poprzez Windows Update oraz Automatic Update.
-
Microsoft Online Assisted Support łaczy użytkownika ze specjalistą Microsoft Support Professional, który ma możliwość załadowania danych systemowych w celu szybszego rozwiązania problemu.
-
Funkcja Zdalna Pomoc pozwoli nam uzyskać pomoc od znajomych czy specjalisty wsparcia.
-
Udoskonalony przewodnik po narzędziach diagnostycznych przeprowadzi nas przez proces usuwania błędów.
-
Rozszerzenia zgłoszeń o błędach połączą nas ze źródłem rozwiązań online wtedy, gdy są one najbardziej potrzebne – w momencie pojawienia się problemu.
-
Funkcja Odtwarzanie systemu automatycznie monitoruje i zapisuje zmiany w systemie i może go przywrócić do stanu poprzedniego.
Uwaga:
-
Usługi wsparcia firmy Microsoft mogą podlegać zmianom w zakresie cen i warunków, bez wcześniejszego powiadomienia.
-
Opcje wsparcia, godziny oraz koszty mogą różnić się od tych obowiązujących w USA. Szczegółowymi informacjami w tym zakresie dysponują biura lokalne firmy Microsoft.
Formy samopomocy online
Spróbuj znaleźć rozwiązanie swojego problemu w trakcie korzystania z Internetu. Skonsultuj „Pytania i odpowiedzi” (FAQ) oraz WebCasts lub przejrzyj Knowledge Base pod kątem publikacji na interesujący się temat.
Dodatkowe opcje wsparcia
Microsoft oferuje także inne opcje wsparcia, które mogą być szczególnie przydatne w wypadku działalności gospodarczej.