Udzielanie pełnomocnictwa

Udzielanie pełnomocnictwa

 Damian Lisak
Damian Lisak
00:00
16.07.2017
0 komentarzy
3878 wyświetleń

W aplikacji Outlook 2016 mamy do dyspozycji wiele funkcji, które choć dla jednych użytkowników mogą wydawać się zbędne, dla innych mogą mieć kluczową rolę. Jedną z nich jest udzielenie pełnomocnictwa. Z perspektywy użytkownika pełniącego ważną funkcję w firmie jest to wygodne rozwiązanie, które umożliwia wyznaczonym osobom podejmować działania m.in. z zakresu kalendarza i poczty e-mail. Tym sposobem osoba przez nas wybrana, np. nasza asystentka, może nam pomóc w organizacji wydarzeń czy maili. Aby udzielić pełnomocnictwa, należy:

  1. Kliknąć przycisk Plik.
  2. Wybrać opcję Ustawienia kont, a następnie Udzielenie pełnomocnictw.
  3. Po pojawieniu się panelu klikamy przycisk Dodaj, po czym wybieramy z listy osobę lub osoby, które chcemy upełnomocnić, Dodajemy ją/je i potwierdzamy decyzję przyciskiem OK.
  4. Po dokonaniu tego wybieramy, jakie nasz pełnomocnik ma mieć uprawnienia, co również potwierdzamy przyciskiem OK.

Udzielanie pełnomocnictwa w Office 2016

Gotowe! Teraz osoba, której udzieliliśmy pełnomocnictwa, otrzyma monit w aplikacji Skype dla firm. Dodatkowo, jeżeli podczas wyboru uprawnień zaznaczymy opcję Automatycznie wyślij do pełnomocnika wiadomość podsumowującą te uprawnienia, osoba ta otrzyma odpowiedniego maila.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Outlook 2016

Komentarze

Skomentuj

Autor