Tworzenie grup

Tworzenie grup

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 5/24/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3547

Rozmowa Skype nie zawsze musi odbywać się jeden na jeden. Jeżeli chcemy, aby konwersacja odbywała się pomiędzy kilkoma osobami, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby to zrobić. Stworzenie takiej rozmowy odbywa się poprzez utworzenie nowej grupy, do której można zapraszać uczestników. W tej poradzie pokażemy, jak to zrobić.

  1. Utworzenie nowej grupy zaczynamy od przejścia na zakładkę Osoby.
  2. Następnie, ze wszystkich opcji wybieramy Nowa grupa. Nową grupę utworzymy także, naciskając jednocześnie klawisze Ctrl + N.
  3. tworzenie grupy

  4. Ostatnim krokiem jest wybranie uczestników grupy i zatwierdzenie jej, klikając Dodaj.

Grupa utworzona. Dodawanie uczestników jest możliwe także z poziomu normalnej rozmowy. Bez względu na to, czy jest to rozmowa jeden na jeden czy utworzona wcześniej grupa, to z poziomu okna rozmowy wybieramy ikonkę człowieka z plusem. Spowoduje to otwarcie panelu dodawania kontaktów, z której możemy wybrać dodatkowych uczestników.

dodawanie uczestników do grupy

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia