Rezerwacja usługi jako klient

Rezerwacja usługi jako klient

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 10/27/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 2640

Rezerwowanie terminów w witrynie rezerwacji jako klient to proces składający się zaledwie z kilku bardzo prostych kroków.

Przede wszystkim wybieramy usługę, z której chcemy skorzystać.

Wybór usługi

Dalej w kalendarzu wybieramy miesiąc i dzień spotkania, następnie z listy wybieramy pracownika, który nam odpowiada lub wybieramy opcję dowolnej osoby i wskazujemy godzinę, na którą chcemy umówić spotkanie.

Wybór terminu i pracownika

W ostatnim kroku wprowadzamy informacje o sobie – imię i nazwisko, adres e-mail, numer kontaktowy i miasto oraz opcjonalnie notatkę z uwagami dotyczącymi spotkania, które zostaną przekazane wybranemu pracownikowi. Podane informacje osobiste zostaną również zapisane na liście klientów firmy w usłudze Microsoft Bookings.

Szczegóły klienta

Rezerwację terminu spotkania finalizujemy, klikając przycisk Zarezerwuj. Po zapisaniu rezerwacji w systemie możemy zapoznać się z jej podsumowaniem. Na ekranie posumowania widzimy wybraną usługę, jej koszt, datę i godzinę, wybranego pracownika i opcje ponownego zaplanowania, anulowania i utworzenia nowego terminu.

Ekran podsumowania rezerwacji terminu

Zarezerwowany termin zostaje następnie zapisany w firmowym kalendarzu wraz ze szczegółami, a na firmową skrzynkę pocztową przychodzi wiadomość informująca o rezerwacji.

Wiadomość e-mail z podsumowaniem rezerwacji

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia