Menu kategorii
  • Rezerwacja usługi jako klient

    Rezerwacja usługi jako klient

     Łukasz Klimkiewicz
    Łukasz Klimkiewicz
    00:00
    27.10.2017
    670 wyświetleń

    Rezerwowanie terminów w witrynie rezerwacji jako klient to proces składający się zaledwie z kilku bardzo prostych kroków.

    Przede wszystkim wybieramy usługę, z której chcemy skorzystać.

    Wybór usługi

    Dalej w kalendarzu wybieramy miesiąc i dzień spotkania, następnie z listy wybieramy pracownika, który nam odpowiada lub wybieramy opcję dowolnej osoby i wskazujemy godzinę, na którą chcemy umówić spotkanie.

    Wybór terminu i pracownika

    W ostatnim kroku wprowadzamy informacje o sobie – imię i nazwisko, adres e-mail, numer kontaktowy i miasto oraz opcjonalnie notatkę z uwagami dotyczącymi spotkania, które zostaną przekazane wybranemu pracownikowi. Podane informacje osobiste zostaną również zapisane na liście klientów firmy w usłudze Microsoft Bookings.

    Szczegóły klienta

    Rezerwację terminu spotkania finalizujemy, klikając przycisk Zarezerwuj. Po zapisaniu rezerwacji w systemie możemy zapoznać się z jej podsumowaniem. Na ekranie posumowania widzimy wybraną usługę, jej koszt, datę i godzinę, wybranego pracownika i opcje ponownego zaplanowania, anulowania i utworzenia nowego terminu.

    Ekran podsumowania rezerwacji terminu

    Zarezerwowany termin zostaje następnie zapisany w firmowym kalendarzu wraz ze szczegółami, a na firmową skrzynkę pocztową przychodzi wiadomość informująca o rezerwacji.

    Wiadomość e-mail z podsumowaniem rezerwacji


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Bookings