Praca z moimi zadaniami

Praca z moimi zadaniami

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 12/8/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3001

Kategoria Moje zadania w programie Planner przedstawia tylko te zadania, które zostały nam powierzone do wykonania. Zadanie te domyślnie podzielone są według postępu (Nierozpoczęte, W toku oraz Ukończone), ale mogą być wyświetlane również w postaci klasycznego planu zadań. Oprócz samego wyświetlania naszych zadań, kategoria oferuje również pewną funkcjonalność.

Kategoria Moje zadania w Plannerze

Przede wszystkim zadania zapisane w tej kategorii mają tę samą funkcjonalność, z jakiej możemy korzystać w normalnym planie pracy. Po kliknięciu elementu zostaje otwarty widok szczegółowy, w którym możemy edytować status zadania, daty rozpoczęcia oraz zakończenia, tworzyć listy kontrolne i dodawać załączniki.

Widok szczegółowy zadania

W widoku podstawowym kategorii Moje zadania, po najechaniu kursorem myszy na zadanie, uaktywnia się przycisk ukończenia zadania. Wystarczy kliknąć przycisk i zadanie zostanie usunięte z listy aktywnych i przeniesione do przedziału zadań ukończonych.

Aktywny przycisk ukończenia zadania

Na kafelku zadania umieszczone jest również dodatkowe menu, ukryte pod symbolem trzech kropek. Z poziomu tego menu możemy przypisać zadanie do jednej z sześciu kategorii kolorów lub usunąć zadanie z listy.

Menu opcji zadania

W dolnej części kafelka zadania umieszczone jest imię i nazwisko pracownika lub awatary osób przydzielonych do jego realizacji. Po najechaniu kursorem myszy na ten obszar, uaktywnia się funkcja przydzielania do zadania kolejnych osób lub usunięcia aktualnie dodanych.

Menu przypisywania kolejnych pracowników do zadania

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia