Pomoc techniczna w Office 365

Pomoc techniczna w Office 365

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 9/18/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3399

W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek błędu podczas korzystania z elementów pakietu Office niezbędne może okazać się skorzystanie z Pomocy Technicznej. W pakiecie oferowanym przez Microsoft jest ona bardzo rozbudowana i podzielona na odpowiednie sekcje, dzięki czemu nasze zgłoszenie powinno zostać zweryfikowane dosyć szybko. Ponadto istnieje spora szansa, że w trakcie składania zapytania znajdziemy odpowiednie rozwiązanie naszego problemu na liście sugestii.

W celu skontaktowania się z pomocą techniczną bądź wyszukania rozwiązania występującego problemu:

  1. Logujemy się do Office 365 na koncie administratora.
  2. Przechodzimy do sekcji Administrator.
  3. W oknie opisanym jako Pomoc techniczna klikamy Nowe żądanie usługi.
  4. Z listy wybieramy ogólną tematykę problemu. Jeśli nie możemy odnaleźć odpowiedniej kategorii, należy wybrać Więcej.
  5. Następne okno służy sprecyzowaniu zagadnienia. Pierwszym krokiem jest wybranie z listy Funkcji, której dotyczy oraz objawów. Gdy już tego dokonamy, należy własnymi słowami opisać problem oraz podać jego szczegóły, po czym wcisnąć Dalej.
  6. Kolejny ekran wyświetli nam potencjalne rozwiązania (o ile takowe zostaną znalezione). Kliknięcie w nie przeniesie nas do strony opisującej rozwiązanie problemu. Jeśli jednak nadal będziemy chcieli skontaktować się z pomocą techniczną, należy wybrać Tak, kontynuuj.
  7. W kolejnym etapie należy podać bardziej zaawansowane szczegóły, takie jak dostępność usługi oraz liczba użytkowników, których dotyczy problem. Następnie należy podać adres jednego z użytkowników, u którego dany problem się pojawił. Opcjonalnie załączyć można do 5 zrzutów ekranu o rozmiarze maksymalnie 5 MB.
  8. Ostatnim krokiem jest potwierdzenie zgłoszenia i danych kontaktowych (adresu e-mail oraz numeru telefonu). Gdy będziemy już gotowi, wybieramy polecenie Prześlij żądanie, co finalizuje proces. Aby wyświetlić w późniejszym czasie status zgłoszenia, wystarczy w panelu Administrator odszukać w oknie Pomoc techniczna opcję opisaną jako Wyświetl żądanie usługi

Pomoc techniczna Office 365

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia