Nowy panel powiadomień w Outlook dla Windows już dostępny

Nowy panel powiadomień w Outlook dla Windows już dostępny

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 7/7/2022, 1:22 PM

Liczba odsłon: 1621

Outlook na Windows otrzymał nowy panel powiadomień. Ma on pozwolić być na bieżąco z naszą pracą i życiem dzięki powiadomieniom, które koncentrują się na użytkowniku, zapewniając, że ważna zawartość nie zostanie zakopana w skrzynce odbiorczej. Jak dokładnie to działa? O tym poniżej.

Panel powiadomień dostarcza powiadomienia, które są adekwatne do kontekstu naszych typowych e-maili. Panel daje możliwość personalizowania typów powiadomień, które chcemy otrzymywać, wliczając w to @wzmianki w mailach i dokumentach, aktualizacje podróży, dostawy i nie tylko. Doświadczenie w Outlook dla Windows może okazać się znajome dla osób, które korzystają również z przeglądarkowej wersji, bowiem nowy panel powiadomień był już wcześniej dostępny na tej platformie. Jak to działa?

  1. Wybierz ikonę Powiadomienia (dzwonek) w prawym górnym rogu okna Outlook, aby wyświetlić listę powiadomień o mailach i dokumentach.
  2. Powiadomienia w Outlook

  3. Kliknij kartę @wzmianek w e-mailach, aby otworzyć wiadomość powiązaną z tym powiadomieniem w wyskakującym okienku.
  4. Wybierz Personalizuj w lewym górnym rogu panelu, aby włączać/wyłączać powiadomienia dotyczące @wzmianek w e-mailach i dokumentach, podróży, dostaw i aktualizacji informacji o lotach.
  5. Powiadomienia w Outlook

Na chwilę obecną kliknięcie powiadomienia o @wzmiance w dokumencie otwiera Word w przeglądarce zamiast aplikacji desktopowej. Zostanie to wkrótce poprawione. Nowy panel powiadomień jest wstępnie udostępniany tylko klientom biznesowym. Wkrótce będzie dostępny również dla konsumentów. Funkcja jest dostępna dla Office Insiderów w Windows Beta Channel — Version 2208 (Build 15408.10000).