Kontrolowanie postępu pracy

Kontrolowanie postępu pracy

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 11/30/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 4083

Możliwość kontrolowania postępów prac zapisanych w planie to ważna funkcja aplikacji Planner. Kontrola postępów przedstawiona jest w formie graficznej, co znacznie ułatwia sprawdzenie na jakim etapie znajduje się dane zadanie. To zagadnienie omówimy w tym poradniku, a skupimy się w nim na karcie Wykresy.

Karta Wykresy w planie pracy

Karta podzielona jest na dwie sekcje. Pierwsza – Stan - przedstawia ogólny status zadań z podziałem na Nierozpoczęte, W toku, Opóźnione i Ukończone, w postaci wykresu pierścieniowego. Wyraźnie widoczna jest liczba zadań, które są jeszcze konieczne do wykonania w celu realizacji założonego planu.

Wykres zadań

Druga sekcja to osoby pracujące nad realizacją zadań wraz z liczbą zadań, które zostały im przypisane do realizacji. Kolorem niebieskim oznaczone są zadania będące w toku, a kolorem szarym zadania nierozpoczęte. Kolor czerwony odpowiada zadaniom, których realizacja jest opóźniona, ale zostaną one dodane do wykresu dopiero wtedy, gdy zostanie przekroczony ustalony wcześniej termin. Zadania ukończone nie są w ogóle zapisywane na tym wykresie. Po najechaniu kursorem myszy na jeden ze słupków, wyświetlana jest dokładna liczba zadań.

Wykres zadań

Po kliknięciu jednego ze słupków, z prawej strony ekranu zostaje wyświetlona lista wszystkich zadań przypisanych do danego pracownika. Z poziomu tego panelu możliwe jest też zakończenie zadań i utworzenie nowych.

Lista zadań na karcie Wykresy

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia