Menu kategorii
  • Konfiguracja klienta

    Konfiguracja klienta

     Dawid Długosz
    Dawid Długosz
    00:00
    04.09.2007
    11429 wyświetleń

    Podłączanie Pulpitu zdalnego jest prostą czynnością. Przechodzimy do menu Start\Wszystkie programy\Akcesoria i uruchamiamy Podłączanie pulpitu zdalnego. Następnie wpisujemy IP komputera, z którym mamy zamiar nawiązać połączenie, lub jego nazwę i naciskamy przycisk Podłącz. Po chwili powinniśmy nawiązać połączenie.

    Utworzone połączenia możemy także zapisywać do pliku RDP. Zrobimy to naciskając Opcje i w sekcji Ogólne\Ustawienia połączenia dajemy Zapisz jako. Podajemy nazwę pliku oraz wskazujemy lokalizację rozwijając kontrolkę Przeglądaj foldery i wybierając odpowiedni katalog. Operację kończymy przyciskiem Zapisz. W ten sposób będziemy mogli otwierać zapisane pliki Połączeń zdalnych w przyszłości.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Podłączanie pulpitu zdalnego