Menu kategorii
  • Jak zalogować się do usługi Office 365

    Jak zalogować się do usługi Office 365

     Amadeusz Labuda
    Amadeusz Labuda
    00:00
    20.07.2017
    3395 wyświetleń

    Jak każda usługa, pakiet Office 365 dla firm zabezpieczony jest przed dostępem osób postronnych. Aby się do niego zalogować, potrzebna jest znajomość loginu oraz hasła. Gdy już będziemy posiadać odpowiednie dane oraz utworzone konto, przechodzimy do usługi za pośrednictwem przeglądarki internetowej, wpisując w pasku adresu login.microsoftonline.com. Jeżeli do serwisu logowaliśmy się już kiedyś za jej pomocą, wystarczy wybrać interesujący nas profil (może ich być kilka), po czym wpisać poprawne hasło. W innym wypadku należy podać również adres e-mail, do którego przypisane jest konto. Jeśli nie chcemy być wylogowani po zamknięciu przeglądarki, możemy zaznaczyć pole przy Nie wylogowuj mnie, opcja ta jednak jest potencjalnie niebezpieczna. Ostatnim co pozostało do zrobienia, jest wybranie przycisku Zaloguj.

    Logowanie do Office 365


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Podstawowe czynności