Menu kategorii
  • Jak usunąć pustą stronę?

    Jak usunąć pustą stronę?

     Damian Więcławek
    Damian Więcławek
    00:00
    27.05.2017
    28981 wyświetlenie

    Gotowy dokument, który chcemy poprawiać, może zawierać parę błędów. Po edycji i formatowaniu może się okazać, że posiadamy w dokumencie puste strony. Jak więc usunąć je bez przypadkowego usuwania treści dokumentu?

    1. Na początek uruchamiany opcję pokazywania wszystkich znaków. Przechodzimy na wstęgę Narzędzia główne i w sekcji Akapit klikamy Pokaż wszystko. Istnieje także możliwość wyświetlenia wszystkich znaków poprzez użycie kombinacji znaków Ctrl + *.
    2. Teraz odnajdujemy w dokumencie stronę, którą chcemy usunąć i odnajdujemy znak Podział strony.
    3. Jak usunąć pustą stronę

    4. Naciskamy klawisz Delete.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Word 2016