Jak usunąć pustą stronę?

Jak usunąć pustą stronę?

 Damian Więcławek
Damian Więcławek
00:00
27.05.2017
0 komentarzy
3565 wyświetleń

Gotowy dokument, który chcemy poprawiać, może zawierać parę błędów. Po edycji i formatowaniu może się okazać, że posiadamy w dokumencie puste strony. Jak więc usunąć je bez przypadkowego usuwania treści dokumentu?

  1. Na początek uruchamiany opcję pokazywania wszystkich znaków. Przechodzimy na wstęgę Narzędzia główne i w sekcji Akapit klikamy Pokaż wszystko. Istnieje także możliwość wyświetlenia wszystkich znaków poprzez użycie kombinacji znaków Ctrl + *.
  2. Teraz odnajdujemy w dokumencie stronę, którą chcemy usunąć i odnajdujemy znak Podział strony.
  3. Jak usunąć pustą stronę

  4. Naciskamy klawisz Delete.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Word 2016

Komentarze

Skomentuj

Autor