Jak przywrócić usuniętego użytkownika w Microsoft 365?

Jak przywrócić usuniętego użytkownika w Microsoft 365?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 3/3/2023, 7:00 AM

Liczba odsłon: 4660

Praca administratorów nie należy do najłatwiejszych, wobec czego nie ma się co dziwić, że również oni popełniają czasem błędy. W ich wyniku może dojść również do przypadkowego usunięcia użytkownika. W pakiecie Microsoft 365 na szczęście możesz bez problemu odkręcić tego typu pomyłkę. Niemniej należy pamiętać, że masz na to 30 dni. W tej poradzie zajmiemy się procedurą przywracania użytkownika usuniętego w usłudze Microsoft 365.

Jak przywrócić usuniętego użytkownika w Microsoft 365?

  1. Zaloguj się na stronie www.office.com przy pomocy danych konta o uprawnieniach administracyjnych.
  2. Przejdź do kategorii Administracja.
  3. Rozwiń z widocznej po lewej stronie listy pozycję Użytkownicy, a następnie kliknij Usunięci użytkownicy.
  4. Wybierz odpowiednią osobę.
  5. Kliknij przycisk Przywróć użytkownika znajdujący się tuż nad listą.
  6. Proces przywracania usuniętego konta użytkownika wiąże się z wygenerowaniem nowego hasła. Na tym etapie możesz określić, czy ma to zostać zrobione automatycznie czy też chcesz tego dokonać ręcznie. W tym celu wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole wyboru (w przypadku ręcznego generowania hasła należy wpisać je w puste pole), po czym należy kliknąć Przywróć. Jeśli chcesz, aby użytkownik został nakłoniony do zmiany hasła po pierwszym logowaniu, wystarczy pozostawić jako zaznaczoną powiązaną z tym pozycję.
  7. Jak przywrócić usuniętego użytkownika w Microsoft 365

  8. Ostatnim już krokiem pozostaje finalne podejrzenie podstawowych danych przywracanego do użytku konta oraz wybór, czy użytkownik ma otrzymać nowe hasło w wiadomości e-mail.
  9. Na końcu kliknij przycisk Zamknij.
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia