Dlaczego zdobycie Logo jest takie istotne?

Dlaczego zdobycie Logo jest takie istotne?

Autor: Microsoft

Opublikowano: 4/2/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 4000

Najlepszym powodem uczestnictwa w Programie "Designed for Windows XP" jest troska o klienta. Logo w prosty i czytelny sposób zapewnia, że klient będzie zadowolony ze swojego wyboru. Oprócz tego powinno się pamiętać, że wymagania jakie są stawiane przed otrzymaniem znaku "Desigend for Windows XP" są istotnymi wskazówkami w budowaniu lepszych produktów. Projektowanie ulepszonych produktów nie od razu oszczędza czas i pieniądze, ale produkty źle zaprojektowane prowadzą do utraty klientów i zwiększają koszty pomocy technicznej, a w konsekwencji wpływają na większe wydatki.

Dodatkowo Program podkreśla kroki, które i tak powinno się podjąć aby oferowany przez Ciebie sprzęt lub program mógł w pełni wykorzystać nowe właściwości Windows XP. Nikt nie jest zainteresowany, aby jego produkt nie współpracował z najnowszym systemem operacyjnym.

W końcu, zadaj sobie proste pytanie: Czy możesz sobie pozwolić na nie oznaczenie Twojego produktu? Aby być konkurencyjnym na dzisiejszym rynku, musisz wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. Jeśli nowy użytkownik Windows XP spogląda na dwa podobnie wyglądające produkty, jeden z nich ma na sobie logo "Designed for Windows XP" , podczas gdy drugi takiego znaczka nie ma, który z nich wybierze?

Rozszerzmy to pytanie na całą sferę handlu. Jeżeli kupiec ma do wyboru, zakup produktów oznaczonych i wie, że zakup ten to: mniej zwrotów i wzrost zadowolenia klientów, lub towar bez znaku, to który wybierze? Coraz więcej firm dystrybucyjnych planuje wykorzystanie znaku "Designed for Windows XP" jako kryterium zakupu dla swoich sklepów, ponownie wraca pytanie, czy stać Cię na nie oznaczanie swoich produktów?

Zaczynajmy!

Jak przystąpić do Programu?

Początki ze znakiem "Designed for Windows XP" są bardzo proste. Wszystkie potrzebne informacje można zdobyć na www.windowslogo.com. Rozpocznij od upewnienia się że Twój produkt spełnia wymagania Programu.

  • Zdobądź specyfikacje. Wymagania dla sprzętu i programów są dostępne.
  • Przetestuj Twój produkt na Windows XP.
  • Jeżeli przedkładasz systemy lub urządzenia do akceptacji, musisz sprawdzić je w Windows Hardware Quality Labs. Jeżeli przedkładasz oprogramowanie, testy sprawdzające będą zrobione przez Twoją firmę (jest to sprawdzane przez losowe kontrole Microsoft). Aby się wpisać, musisz zarejestrować się w VeriSign (www.verisign.com) w celu potwierdzenia autentyczności. Ustalona jest nominalna opłata wpisowa, która jest nieco wyższa dla sprzętu z powodu dodatkowych testów, które trzeba wykonać.
  • Upewnij się że Twoje prawa redystrybucji umożliwiają uaktualnianie sterowników i aplikacji, tak że będą mogły być pobierane ze strony Microsoft Update.
  • Użyj formularza na stronie internetowej, aby wpisać się do programu i otrzymywać przez pocztę e-mail aktualne informacje dotyczące Programu.

Skorzystaj z akcji marketingowych dla Windows XP

Wprowadzenie na rynek Windows XP, jest niesamowitą okazją dla twojej firmy. Microsoft kieruje swoją kampanię do 350 milionów dotychczasowych użytkowników Windows 95 i Windows 98, wydając na ten cel w pierwszym roku astronomiczną w historii kwotę pieniędzy.

Możesz skorzystać z tej szeroko zakrojonej akcji marketingowej. Musisz tylko:

  • Przetestować Twój produkt na Windows XP.
  • Zaprojektować swoje nowe produkty tak, aby spełniały lub wykraczały poza wymagania kwalifikacyjne Znaku.
  • Upewnić się, że Twoje prawa redystrybucji umożliwiają uaktualnianie sterowników i aplikacji, tak, że będą mogły być pobierane ze strony Microsoft Update.

Z Logo każdy jest zwycięzcą

Każda firma biorąca udział w Programie "Designed for Windows XP", może tylko na tym skorzystać. Program Logo ustanawia standardy jakości, które branża może wykorzystać do sprawdzenia sprzętu lub oprogramowania.

  • W zależności od posiadanego logo produkty są szeroko reklamowane i rekomendowane przez Microsoft w Polskim Katalogu Aplikacji, w ogólnoświatowym katalogu Windows, do którego każdy klient ma szybki i łatwy dostęp ze swojego systemu operacyjnego.
  • Handlowcy zyskują: mniejszą ilość zwrotów, mniej reklamacji i standardy wykorzystywane w kryteriach zakupu. Ponieważ klienci są zadowoleni, wracają by dokonać kolejnych zakupów.
  • Producenci OEM, niezależni dostawcy sprzętu i oprogramowania zyskują: mniejszą ilość telefonów do pomocy technicznej czyli niższe koszty pomocy technicznej, miejsce w Katalogu Windows oraz powiązanie z kampanią marketingową, przynoszące wzrost sprzedaży przy minimalnych kosztach i wysiłku.
  • Klienci zyskują: przekonanie, że logo oznacza zadowolenie z dokonanego zakupu.

Wprowadzenie na rynek Windows XP otwiera przed branża komputerową niespotykane możliwości. Przyłącz się i skorzystaj z nich.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia