Jak tworzyć podzadania w aplikacji To Do?

Jak tworzyć podzadania w aplikacji To Do?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 3/4/2024, 1:30 PM

Liczba odsłon: 547

Możliwość tworzenia podzadań w aplikacji To Do, która jest dostępna jako moduł w programie Outlook, pozwala na organizację zadań na bardziej szczegółowym poziomie i lepszą kontrolę nad postępem pracy. Umożliwia dzielenie dużych zadań na mniejsze, łatwiejsze do zrealizowania kroki. Dzięki temu użytkownik może łatwiej śledzić, jakie elementy składowe muszą zostać wykonane, aby zrealizować główny cel zadania.

Jak tworzyć podzadania w aplikacji To Do?

  1. Uruchom aplikację Outlook.
  2. Przejdź do nowego modułu zadań oznaczonego niebieską ikoną ptaszka (To Do).
  3. Utwórz nowe zadanie w dowolnej liście, wpisując jego nazwę i naciskając klawisz Enter.
  4. Kliknij wybrane zadanie.
  5. W bocznym panelu kliknij pole Dodaj krok, wpisz nazwę pierwszego podzadania i naciśnij klawisz Enter.
  6. W analogiczny sposób dodaj następne podzadania.

Teraz możesz oznaczyć, które podzadania zostały już wykonane, klikając ikonę kółeczka przy nazwie podzadania.

Informacja o tym, że dane zadanie ma podzadania widnieje w głównym widoku listy zadań, tuż pod nazwą głównego zadania. Dodatkowo jest też tam zawarta informacja, ile z nich zostało już wykonanych.

Jak utworzyć podzadania w aplikacji Outlook

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia