Microsoft posiada niesamowitą wręcz ilość partnerów biznesowych, od których każdego dnia zbiera nowe opinie i spostrzeżenia. Między innymi w celu uproszczenia tego procesu stworzono Microsoft Partner Community – scentralizowaną platformę społecznościową.
Pomijając już fakt, że dzięki niej proces zbierania informacji przez giganta zostanie usprawniony, ma ona na celu również umożliwienie partnerom Microsoftu wymianę uwag i prowadzenie dyskusji na temat oferowanych przezeń produktów. Dodatkowo na platformie udostępnione zostaną dotyczące ich specjalistyczne materiały. Co ciekawe, w oficjalnym wpisie można przeczytać również o tym, że MPC ma przyczynić się w zamyśle do budowania i pogłębiania relacji pomiędzyz korzystającymi z niego firmami. Oczywiście portal zarezerwowany jest wyłącznie dla członków programu Microsoft Partner.
Trudno przewidzieć czy pomysł utworzenia tego typu platformy się przyjmie, niemniej na to właśnie się zanosi. Korzystanie z niej to w końcu obopólna korzyść, zarówno dla Microsoftu, jak i jego partnerów.