Firma Microsoft nawiązała krótkotrwałą współpracę z amerykańskim magazynem Lucky. Jej wynikiem była dość niecodzienna promocja Windows 8, która odbyła się w Nowym Jorku, a która skierowana była głównie do czytelniczek tego czasopisma.
Microsoft wraz z magazynem Lucky, który z uwagi na tematykę zakupów i mody poświęcony jest głównie czytelnikom płci żeńskiej, zorganizował niewielką kampanię reklamową w postaci jednodniowego eventu w Nowym Jorku. Wydarzenie to miało zupełnie inny charakter niż dotychczasowe spotkania prasowe. Uczestnicy, a raczej uczestniczki, miały okazję zapoznać się z produktami firmy Microsoft, w tym Windows 8 i tabletami Surface, sprawdzając je pod kątem własnych oczekiwań. Promocja była najwyraźniej strzałem w dziesiątkę, bowiem dość pozytywnie komentowano zarówno przebieg samego wydarzenia, jak i wystrój wnętrza, porównywanego do kojarzonej z reklamami nowojorskiej alei Medison Avenue.
To oczywiście nie koniec promocji Windows 8 na tamtejszym rynku. Microsoft już ma w planach organizacyjnych wydarzenie w Venice w Kaliforni. Ma to być spotkanie promocyjne z udziałem amerykańskich celebrytów, podczas którego będzie można wygrać produkty korporacji.