Microsoft przeprasza europejskich użytkowników za przerwę w działaniu Azure

Microsoft przeprasza europejskich użytkowników za przerwę w działaniu Azure

Autor: Krystian Kuś

Opublikowano: 7/31/2012, 9:55 AM

Liczba odsłon: 2836

Firma Microsoft oficjalnie przeprosiła użytkowników „opartej o chmurę” platformy Azure za dwuipółgodzinny brak dostępu do usługi. Jak podają przedstawiciele, przyczyną awarii było źle skonfigurowane urządzenie sieciowe, które zakłóciło ruch na jednym z klastrów w zachodnioeuropejskim regionie.

Awaria miała miejsce w czwartek w zeszłym tygodniu. Przez około dwie i pół godziny mieszkańcy zachodniej części Europy nie mogli połączyć się z usługą Azure. Przedstawiciele Microsoftu wraz z przeprosinami obiecali swoim klientom, że w przyszłym tygodniu na blogu dotyczącym usługi Windows Azure pojawi się dokładniejszy opis problemu do jakiego doszło w czwartek

Jak się okazuje nie jest to pierwszy raz, kiedy to użytkownicy Windows Azure musieli borykać się z problemem w dostawie usługi. Podobna sytuacja miała miejsce w lutym, kiedy to usługa nie działała przez około 10. Wówczas było to spowodowane problemami związanymi z dniem przestępnym. Wtedy firma w ramach przeprosin zaoferowała klientom 33% kredytu na ich miesięcznym rachunku. Podobnie ma być teraz, choć jeszcze nie wiadomo, z jakim rabatem spotkają się użytkownicy usługi.

Pozostaje więc czekać na dalsze informacje do przyszłego tygodnia, wtedy bowiem wszelkie wątpliwości powinny zostać rozwiane.

Źródło: http://www.neowin.net/news/microsoft-apologizes-for-windows-azure-outage-in-europe

Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!
Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!

Wydarzenia