Inicjatywa promowania muzyków

Inicjatywa promowania muzyków

Autor: Daniel Karcz

Opublikowano: 6/6/2007, 12:51 PM

Liczba odsłon: 3184

Igniton to nowa inicjatywa Microsoftu, której głównym celem jest promowanie muzyków w internetowych serwisach korporacji, chodzi tutaj oczywiście o: MSN, Xbox Live oraz Zune.

Na chwilę obecną jest to już druga tego typu akcja promocyjna korporacji, wcześniej Microsoft zaoferował usługę o nazwie „On the Road”, za pośrednictwem której zespoły muzyczne miały zapewnioną pomoc finansową oraz organizację i obsługę tras koncertowych. Natomiast Igniton oferuje artystom, którzy zdecydują się na współpracę miesięczną reklamę w wspomnianych powyżej serwisach, ma to na celu promowanie młodych artystów. Warto dodać, iż serwisy, na łamach których reklamowani będą artyści odwiedza 30 milionów stałych użytkowników. W zamian Microsoft wymaga wyłączności do prezentowania ich materiałów w okresie współpracy.

Pierwszym, w ten sposób promowanym zespołem, jest brytyjska grupa Maximo Park, której album o nazwie "Our Earthly Pleasures" znajdziemy na Zune Marketplace oraz Xbox Live Marketplace, klip natomiast udostępniony został w serwisie MSN.

Źródło: http://www.eweek.com/article2/0,1895,2140851,00.asp

Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!
Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!

Wydarzenia