Deweloperzy aplikacji mobilnych zyskają nowy sposób kontaktu z klientem. Długo wyczekiwana możliwość uczestnictwa w dyskusjach w Windows Phone Store została przedstawiona na konferencji deweloperskiej BUILD 2014.
Twórcy aplikacji mogli czuć się sfrustrowani, nie mogąc odpowiedzieć na komentarz pod własną aplikacją. Już niedługo problem ten zostanie zażegnany, bowiem deweloperzy będą mogli odpowiadać bezpośrednio pod recenzjami aplikacji. Proces będzie maksymalnie uproszczony, a użytkownik otrzyma powiadomienie o odpowiedzi autora i możliwość zmiany oceny aplikacji na jej podstawie.
Jako praktyczny przykład zademonstrowano komentarz użytkownika, po części chwalącego grę, ale narzekającego na kiepskiej jakości muzykę midi. Autor w odpowiedzi pisze, że poprawił jakość dźwięku w najnowszej wersji i sugeruje użytkownikowi pobranie aktualizacji, a także czeka na dalszy odzew z jego strony. Nowy panel pozwoli deweloperom filtrować komentarze pod względem kraju, z którego zostały napisane, a także przetłumaczyć je narzędziem Microsoft Translator.
Jest to dość znaczące ulepszenie Sklepu Windows Phone, dzięki któremu twórcy aplikacji mogą bezpośrednio skontaktować się z klientem, rozwiązać problemy z błędami, a dzięki temu poprawić swój wizerunek i zyskać wysokie notowania.