Po kilku miesiącach od zapowiedzi Microsoft rozszerzył wsparcie Customer Lockbox na Teams. Funkcjonalność ta zapewnia, że organizacja musi wyraźnie udzielić Microsoftowi uprawnień dostępu do zawartości podczas rozwiązywania problemów z usługą. Customer Lockbox był wcześniej dostępny dla Exchange Online, SharePoint Online i OneDrive dla Firm. Teraz pojawił się również w Microsoft Teams.
Czasami inżynierowie Microsoft są proszeni o rozwiązywanie problemów związanych z usługami Microsoft 365. Tradycyjnie taka praca odbywa się za pomocą rozbudowanych narzędzi telemetrycznych i debugowania. W niektórych przypadkach pomoc techniczna musi jednak uzyskać dostęp do zawartości firmy w celu ustalenia przyczyny i rozwiązania problemu. Customer Lockbox pozwala to kontrolować.
Customer Lockbox można włączyć za pośrednictwem centrum administracyjnego Microsoft 365. Gdy jest włączony, Microsoft musi uzyskać wyraźne pozwolenie na uzyskanie dostępu do dowolnej zawartości firmowej — nawet podczas rozwiązywania problemów z usługą. Lockbox wymaga, aby inżynier z Microsoft poprosił administratora o dostęp. To ostatni krok w procesie zatwierdzania. Daje to adminom możliwość wyrażenia zgody lub odrzucenia prośby i daje większą kontrolę nad dostępem do firmowych treści, również tych w Microsoft Teams.