Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE

Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 1/23/2013, 11:20 PM

Liczba odsłon: 1992

You grow up, so did we - takim hasłem Microsoft reklamuje przeglądarkę Internet Explorer w najnowszym spocie przypominającym o najpopularniejszych przedmiotach z lat 90-tych.

Spot związany jest kampanią The Browser You Love(d) To Hate, o której na CentrumXP.pl pisaliśmy na początku grudnia. Akcja ma na celu ocieplenie wizerunku marki Internet Explorer i pokazanie użytkownikom jak wielu zmian na przestrzeni lat doczekała się przeglądarka Microsoftu.

Reklama skierowana jest przede wszystkim do tych osób, które wychowywały się w latach 90-tych ubiegłego wieku. W spocie pokazane są takie przedmioty jak yo-yo, sportowe buty z diodami, tamagotchi czy bardziej związane z rozwojem informatyki 3,5 calowe dyskietki i modem telefoniczny. Spot może wywołać bardzo pozytywne emocje, a przez to może wpłynąć na lepsze postrzeganie przeglądarki przez społeczność sieci.

Źródło: własne

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia