„Cieszę się ogromnie, że mogę podjąć wyzwanie budowania strategii marketingowej dla segmentu rozrywki domowej Entertainment & Devices w regionie Emerging Markets. W nowej roli będę miała możliwość czerpać ze swojego bogatego doświadczenia w dziedzinie promocji i sprzedaży produktów konsumenckich i wykorzystywać je w pracy na rzecz wypromowania m.in. konsoli Xbox 360 na rynkach europejskich krajów rozwijających się. Zarówno sam produkt, jak i możliwości, które ze sobą niesie uważam za niezwykle fascynujące. Dlatego cieszę się, że będę miała okazję bezpośrednio uczestniczyć w działaniach, dzięki którym europejscy miłośnicy gier i szeroko rozumianej rozrywki domowej otrzymają niespotykane dotąd możliwości w tym zakresie. Jestem przekonana, że konsola Xbox 360 pozwoli im przenieść się w nowy, ciekawy świat gier i społeczności internetowych” – powiedziała Barbara Napiórkowska.
Barbara Napiórkowska jest absolwentką Wydziału Handlu Międzynarodowego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada również dyplom z Marketingu Strategicznego wydany przez Business School – filię Thames University w Warszawie. Jej pasje to muzyka klasyczna, gra na pianinie, podróże, a także gotowanie – lubi przyrządzać niekonwencjonalne potrawy dla siebie, swojej rodziny i przyjaciół.