Menu kategorii
  • Zmiana hasła w Office 365

    Zmiana hasła w Office 365

     Amadeusz Labuda
    Amadeusz Labuda
    00:00
    22.07.2017
    3938 wyświetleń

    Bardzo ważnym jest, by zapewnić kontom w Office 365 odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Najistotniejszym tego elementem jest przypisanie im odpowiednio silnych haseł oraz regularna ich zmiana. Ma to wręcz krytyczne znaczenie, gdy w grę wchodzi konto administracyjne. Hasło służące do logowania w Office 365 musi mieć długość od 8 do 16 znaków, będących połączeniem wielkich i małych liter, cyfr oraz znaków specjalnych (symboli).

    Aby zmienić aktualne hasło zalogowanego użytkownika:

    1. Logujemy się do Office 365.
    2. W głównym menu wybieramy nasz profil poprzez kliknięcie naszego awataru.
    3. Korzystając z wyświetlonych po prawej stronie opcji, przechodzimy do Wyświetl konto.
    4. Na następnym ekranie wybieramy Zarządzaj zabezpieczeniami i prywatnością.
    5. Aby przejść do zmiany hasła, należy kliknąć pole opisane jako Hasło.
    6. Wypełniamy wyświetlone rubryki, w górną wpisując stare hasło, w dwie pozostałe zaś nowe. Hasła nie da się zaakceptować, jeśli nie spełnia wymaganych kryteriów.
    7. Wciskamy przycisk Prześlij. Po chwili proces zostanie zakończony.

    Zmiana hasła w Office 365


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Podstawowe czynności