Surface Book i7 proponowany klientom MacBooka Pro

Surface Book i7 proponowany klientom MacBooka Pro

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
20:26
29.10.2016
2567 wyświetleń

Surface Studio od pierwszej chwili zrobił na nas ogromne wrażenie i - jak się okazuje - nie tylko na nas. W trakcie minionej konferencji Microsoft miała miejsce premiera klipu prezentującego urządzenie. Klip ten tuż po premierze został opublikowany w YouTube i w ciągu 24 godzin został wyświetlony ponad 3,5 miliona razy, stając się drugim klipem w serwisie na liście trendów, zaraz po teledysku Lady Gagi. Jako wyznacznik innowacyjnych kategorii Surface Studio przyćmił nieco prezentację drugiego nowego urządzenia - Surface Book i7, który od początku porównywany był do MacBooka Pro.

Już podczas pierwszej prezentacji Surface Book i7 mogliśmy natknąć się na bezpośrednie porównania z Macbookiem Pro 13". Microsoft wskazywał m.in., że jego nowy laptop ma trzykrotnie lepszą grafikę od rywala, a ponadto gwarantuje 16-godzinny cykl pracy na jednym ładowaniu baterii, co czyni go jednym z najmocniejszych laptopów na rynku. Na podaniu tych informacji Microsoft nie poprzestaje. Od teraz strony produktów Surface Book i7 i Surface Pro 4 zawierają zestawienia specyfikacji z porównaniem do Macbooka Pro - zarówno w wersji 13,3, jak i 15,4-calowej.

Jak wynika z porównania, Surface Book oferuje wyższą rozdzielczość ekranu przy większym o 0,2 cala ekranie (lub mniejszym o 1,9 mniejszym w porównaniu do 15,4-calowego Maca), w pełni dotykowy ekran, baterię pozwalającą na pracę dłuższą o 6 godzin i oczywiście lepszą kartę graficzną. Surface Book i7 nie jest bynajmniej urządzeniem nowej generacji (jakim mógł być Surface Pro 5 - gdyby został zapowiedziany), a ulepszoną wersją Surface Booka, co jest widoczne w nowszej generacji procesorze, dwukrotnie mocniejszej grafice i większej baterii. Szczegółowe porównanie możecie prześledzić poniżej:

Firma nie ustaje w swoich wysiłkach i nadal kieruje swą specyficzną kampanię do użytkowników i potencjalnych klientów Apple'a. Na angielskiej stronie sklepu znajdziemy więc też komunikat: "Łatwo jest przejść z Maca na Surface. Twój nowy Surface będzie działać świetnie z iTunes, iCloud i iPhone, a wiele gestów, skrótów i funkcji jest podobnych do tego, co już znasz". Dla bardziej zaawansowanych użytkowników przygotowano szczegółowe zestawienia parametrów i cen, co pozwala łatwiej dokonać wyboru.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: http://www.winbeta.org/news/microsoft-targets-apple-macbook-pro-users-with-new-surface-book-marketing

Polecamy również w kategorii Surface