Menu kategorii
  • Office na macOS pozwala dodawać zewnętrzne konta magazynu

    Office na macOS pozwala dodawać zewnętrzne konta magazynu

     Krzysztof Sulikowski
    Krzysztof Sulikowski
    22:42
    07.09.2022
    464 wyświetlenia

    Office na komputerach Mac zyskał ulepszenie, które pozwala użytkownikom zarządzać kontami i usługami zarówno wewnętrznymi (z ekosystemu Microsoft), jak i zewnętrznymi w aplikacjach Word, Excel, PowerPoint i OneNote. Dostęp do nowych opcji zarządzania kontami otrzymali już Office Insiderzy w Current Channel (Preview).

    Ta sama funkcjonalność "Dodaj konto magazynu", którą znamy z aplikacji Office Mobile, jest teraz dostępna na Macu. Została ona przeprojektowana z poprzedniego doświadczenia "Dodaj miejsce" z karty "Otwórz". Używając tej funkcji, możemy łatwo dodać stronę SharePoint, osobiste/służbowe konto OneDrive czy nawet zewnętrzne konto, np. Box. Wciąż dodajemy nowe wsparcie dla większej liczby zewnętrznych usług, aby z czasem rozszerzyć doświadczenie, więc wszystkie requesty są mile widziane! — pisze Priya Mehta, Program Manager w zespole Apple Shared Experience w Microsoft.

    Dodaj konto magazynu w Office

    Aby skorzystać z tej nowej funkcjonalności:

    1. Otwórz program Word, Excel, PowerPoint lub OneNote na komputerze Mac.
    2. Przejdź do karty Otwórz w dolnej części paska bocznego.
    3. Kliknij przycisk Zarządzaj kontami magazynu w lewym dolnym rogu.

    Konta magazynów są teraz dostępne do konfiguracji dla Office Insiderów na komputerach Mac, korzystających z wersji 16.64 (22082100) lub nowszej w Current Channel (Preview).


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło: https://insider.office.com/en-us/blog/manage-your-storage-accounts-from-mac

    Polecamy również w kategorii Office 365