Zadanie dodamy klikając kontrolkę Nowe zadanie w głównym module programu. Następnie podajemy nazwę elementu oraz wskazujemy kalendarz, w którym ma ono być zapisane. W obszarze Informacje o zadaniu definiujemy Priorytet wybierając odpowiedni z rozwijalnej listy i datę rozpoczęcia oraz ukończenia. W tym celu zaznaczamy odpowiednie pole wyboru i ustalamy terminy. Kolejno możemy skonfigurować Przypomnienie. Wskazujemy kiedy ono ma być i definiujemy je w kalendarzu. Na końcu podajemy Uwagi odnośnie zaplanowanego zadania.
Zobaczmy teraz jak dodać zaplanowane spotkanie. W tym celu klikamy przycisk Nowy termin. Następnie nazywamy element i podajemy lokalizację oraz kalendarz, w którym dodajemy obiekt, wybierając go z rozwijalnej listy lub też podając adres URL kalendarza zapisanego na serwerze. Kolejno definiujemy Informacje o terminie oraz ustalamy opcje dotyczące Przypomnienia. Zrobimy to w identyczny sposób jak podczas planowania zadania. Dodajemy osoby do listy Uczestnicy. W tym celu naciskamy przycisk Uczestnicy i wskazujemy kontakty zatwierdzając wybór przyciskiem Do ->. Po dodaniu znajomych naciskamy OK. W ten sposób dodane osoby znajdą się na liście znajdującej się poniżej. Korzystając z kontrolki Zaproś możemy dodatkowo powiadomić przyjaciół o planowanym spotkaniu automatycznie utworzonym mailem. Na końcu możemy dopisać Uwagi odnośnie planowanego spotkania.