Microsoft Teams - udostępnianie pulpitu

Microsoft Teams - udostępnianie pulpitu

Autor: Wojciech Błachno

Opublikowano: 2/12/2018, 12:00 AM

Liczba odsłon: 11549

Microsoft Teams to wszechstronne narzędzie do komunikacji wewnątrz naszej firmy. Dzięki niemu komunikacja między pracownikami przebiega płynnie, wygodnie i sprawnie. Podczas czatu ze współpracownikiem czasem trzeba przedstawić pewne elementy naszej pracy. Normalnie wymagałoby to zaproszenia kolegi do naszego biurka i pokazania mu naszego monitora. Teams ułatwia całą sprawę, umożliwiając udostępnienie naszego pulpitu. Współpracownik taki, nie ruszając się ze swojego stanowiska, może zobaczyć to, co chcemy mu pokazać na naszym komputerze. Jest to przydatne szczególnie w sytuacji, kiedy chcemy przedstawić jakiś bardziej złożony proces, trudny do wyjaśnienia ustnie lub pisemnie.

Microsoft Teams - Dołączanie do spotkania

Aby udostępnić nasz pulpit, wystarczy nawiązać połączenie głosowe/wideo z docelowym kontaktem, a następnie, podczas połączenia, spośród ikonek na dole okna wybrać tę środkową. Jeśli korzystamy z kilku monitorów, aplikacja poprosi nas o wybór jednego z nich i rozpocznie udostępnianie transmisji z tego, co się na nim dzieje.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia