Jak zrobić wizytówkę?

Jak zrobić wizytówkę?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 8/30/2015, 12:00 AM

Liczba odsłon: 10376

Solidnie zaprojektowana i wydrukowana wizytówka będzie dobrze odbierana przez naszych kontrahentów. A co najważniejsze, zapadnie w pamięć potencjalnych klientów. Warto więc projektując samodzielnie osobistą wizytówkę, przysiąść przy zadaniu i szczegółowo zaplanować każdy jej element. Z pomocą w tym zadaniu przychodzi aplikacja Publisher 2016, za pomocą funkcji wbudowanych w nią zrobimy wizytówkę.

  1. W widoku powitalnym programu Publisher 2016, w pole Wyszukaj szablony online wpisujemy zwrot wizytówka i naciskamy klawisz Enter.
  2. Spośród wyników, wybieramy wizytówkę i klikamy przycisk Utwórz.
  3. Do arkusza roboczego wczytany zostanie pusty szablon wizytówki. Przystępujemy do jego uzupełnienia:
    • klikamy obszar LOGO FIRMY, a następnie rozwijamy menu dostępne pod małym znakiem wykrzyknienia, z którego wybieramy polecenie Edytuj informacje służbowe. W nowym oknie klikamy przycisk Dodaj logo i spośród zasobów naszego komputera wybieramy plik graficzny z logo naszego przedsiębiorstwa. Zanim zapiszemy zmiany, warto także wpisać nasze nazwisko, zajmowane stanowisko, nazwę firmy, adres i dane o numerach telefonów. Te dane przydadzą się w dalszym projektowaniu wizytówki. Na koniec klikamy przycisk Zapisz i w następnym oknie wybieramy polecenie Aktualizuj publikację.

      Dodawanie logo do wizytówki w aplikacji Publisher 2016

    • wskazujemy teraz pole nazwy/nazwiska i wprowadzamy nasze imię i nazwisko oraz zajmowane stanowisko. Dla przyspieszenia tej operacji, jeżeli wcześniej uzupełniliśmy nasze dane w informacjach służbowych, możemy wstawić tutaj nasze informacje przechodząc na wstęgę Wstawianie i wybierając je z menu Informacje służbowe.
    • następnie wskazujemy pole z nazwą organizacji i wpisujemy ją ręcznie, bądź wstawiamy z listy informacji służbowych.
  4. Wstępnie nasza wizytówka jest gotowa. Warto jednak dostosować jej ogólny motyw. W tym celu przechodzimy na wstęgę Projekt strony i klikamy przycisk Zmień szablon.
  5. W nowym oknie wybieramy najbardziej odpowiadający nam ogólny wygląd wizytówki i klikamy przycisk OK. W następnym oknie wskazujemy opcję Zastosuj szablon do bieżącej publikacji i potwierdzamy przyciskiem OK.
  6. Teraz z listy Schematy wybieramy odpowiedni styl kolorystyczny całej wizytówki. Ponadto możemy zmienić kroje czcionek oraz dodać tło (wszystkie te funkcje znajdują się na wstędze Projekt strony).
  7. Tak przygotowaną wizytówkę zapisujemy. Możemy ją także wydrukować bądź przesłać do drukarni.

Projektowanie wizytówki w aplikacji Publisher 2016

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia