Jak ustawić stopkę wiadomości w Outlook?

Jak ustawić stopkę wiadomości w Outlook?

 Arkadiusz Partyka
Arkadiusz Partyka
07:00
06.01.2023
689 wyświetleń

Chcesz dodać estetyczny podpis do swoich wiadomości w Outlooku? To bardzo łatwa do zrealizowania czynność, która sprawi, że Twoje e-maile zyskają bardziej profesjonalny wygląd. W tym poradniku pokażemy, jak dodać stopkę z podpisem do wiadomości w programie Outlook. Przedstawimy kilka prostych kroków, dzięki którym szybko i łatwo dostosujesz swój podpis do swoich potrzeb i preferencji. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać swoje zdjęcie, logo, a może tylko tekst - wszystko to jest możliwe za pomocą tej funkcji w Outlooku.

Jak ustawić stopkę wiadomości w Outlook?

Jak dodać stopkę wiadomości w Outlook?

  1. Uruchom program Outlook.
  2. Przejdź do menu Plik.
  3. Wybierz pozycję Opcje.
  4. W wyświetlonym oknie przejdź do pozycji Poczta.
  5. Kliknij przycisk Podpisy.
  6. Kliknij przycisk Nowy.
  7. Wpisz nazwę swojego podpisu i kliknij przycisk OK.
  8. W polu Edytuj podpis wpisz informacje, które mają być dodawane do wiadomości. Możesz dodać zwykły tekst lub też wzbogacić swoją stopkę o elementy graficzne i hiperłącza, korzystając z dwóch ostatnich ikonek widocznych po prawej stronie od opcji formatowania tekstu.
  9. Aby podpis był automatycznie dodawany do nowo tworzonych e-maili, rozwiń listę przy pozycji Nowe wiadomości i wybierz nazwę podpisu, tą którą wprowadzałeś kilka kroków temu. W analogiczny sposób postąp w drugim przypadku, jeżeli chcesz, aby podpis był dodawany do wiadomości, na które odpowiadasz bądź przesyłasz dalej.
  10. W celu zatwierdzenia wszystkich zmian, kliknij przycisk OK.

Jak ustawić stopkę wiadomości w Outlook?


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Outlook